WFM

In samenwerking met Young Capital ontwikkelde Cvision een opleidings- en begeleidingsprogramma op het gebied van workforce management. Dit programma richt zich specifiek op jonge talentvolle medewerkers die zich juist op dit gebied willen bekwamen. Gedurende 1,5 jaar worden ze intensief begeleid om de professional te worden die hét verschil kan maken binnen een contact center.

WorkForce Management toepassen bij Customer Service afdelingen, het blijft altijd spannend. Hoe optimaliseer je de inzet van mensen en middelen om de doelstellingen die een organisatie heeft in het kader van klantcontact te behalen? Cvision heeft veel ervaring op dit terrein en de beste practices worden op dit moment verwerkt in een nieuwe, unieke formule die we binnenkort het levenslicht zullen laten zien. Wilt u meer weten en/of persoonlijk op de hoogte worden gehouden?

Stuur dan een bericht naar secretariaat@cvision.nl

Open chat
Hulp nodig?
Dag, Wat is je vraag?
Powered by

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten