Business Analist met specialisatie Klantcontact

Ben jij de nieuwe Business Analist die ons gaat helpen op het gebied van data analyse binnen de (klanten)service organisatie? Weet jij jouw analyse om te zetten in goede forecasts en verbetering van processen? Help jij de organisatie verder te ontwikkelen?

Wat ga je doen?

In deze functie Business Analist met specialisatie Klantcontact help jij de organisatie met één doel: De klant tevreden te stellen. Dit doe je door enerzijds de planningen en forecasts te verzorgen rondom de diverse werkzaamheden die er in de organisatie liggen. Anderzijds analyseer je de huidige processen en trek je de kar als het gaat om continue verbetering van die processen. Oftewel: Jij bewaakt samen met je collega’s dat de klant altijd correct en op tijd geholpen wordt. Het succesvol verzamelen en analyseren van data zit in je genen en je bent gewend om voorstellen tot procesverbetering te doen en in gang te zetten. Als de organisatie verandert dan weet jij wat er voor de klant geregeld moet worden zodat de dienstverlening continu van hoog niveau blijft.

  • Je bent verantwoordelijk voor de jaarplanningen en forecasting rondom de kernprocessen van een organisatie. Daarbij coördineer je de wijzigingen die van invloed zijn op de planningen en forecasting en ben je sparringpartner voor onder andere het Klant Contact Centrum. Jij wordt gezien als procesbewaker;
  • Je voert diepgaande, tactische en operationele analyses uit rondom de kernprocessen. Vanuit deze analyses doe je voorstellen tot procesverbeteringen en maak je een business case.
  • Je ontwikkelt en beheert de klanttevredenheidsonderzoeken binnen het kernproces;
  • Je onderhoudt contacten met externe partners binnen het kernproces;
  • Je informeert jezelf proactief over nieuwe interne- en marktontwikkelingen en zo nodig anticipeer je daarop;
  • Je geeft (on)gevraagd advies op operationeel en tactisch niveau.

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding in een relevante richting;
  • Jij hebt minimaal twee jaar ervaring binnen een soortgelijke rol. Stage-ervaring telt natuurlijk mee.
  • Jij hebt aantoonbare ervaring in de optimalisatie van planningen, geforecaste roosters, capaciteitsplanningen etc. Ook heb je ervaring opgedaan binnen een grote backofficeafdeling, een Klant Contact Centrum of in complexe planning & roostering in logistieke- of distributie centra;
  • Jij hebt aantoonbare affiniteit met proces- en projectmanagement;
  • Jij bent dé Excel expert, maar het zou helemaal top zijn als je kennis meebrengt van BI tooling en dashboard applicaties;
  • Je bent beschikbaar voor 40 uur per week.

Persoonlijkheid

Jij bent analytisch zeer sterk en in staat om zelf-startend en snel te schakelen, zonder daarbij de kwaliteit of het menselijk handelen uit het oog te verliezen. Omdat je sensitief bent, goed kunt samenwerken en over uitstekende communicatieve vaardigheden beschikt, kom jij gemakkelijk in gesprek met collega’s binnen de organisatie. Je kunt jouw data-gedreven analyses goed vertalen naar diverse lagen binnen de organisatie en overtuigd hiermee succesvol je collega’s en het management. Je bent in staat om het overzicht te houden over jouw werkzaamheden en de processen, maar bent niet vies van de details. Dat maakt jou dé specialist die wij zoeken. Ga jij volop voor de optimale klanttevredenheid?

Kom werken bij Cvision

Cvision richt zich op bedrijven die ambitie tonen in het verbeteren van de kwaliteit van hun klantcontact en biedt expertise aan op gebied van (communicatie)training, Contact Analyse, WFM, consultancy en interim management. Wij zijn gericht op het continu en duurzaam verbeteren van de klantervaring van onze opdrachtgevers. Hiermee zijn we al ruim 10 jaar een betrouwbare samenwerkingspartner voor diverse bedrijven in verschillende branches.

Wat hebben wij je te bieden?

Naast het werken voor een professionele organisatie waar de lijntjes kort zijn en de opdrachten uitdagend, bedraagt jouw jaarloon € 35.000 inclusief vakantiegeld. Dit op basis van 40 uur per week. Wij hebben geen pensioenvoorziening en je krijgt 25 vakantiedagen. Je wordt vanuit Cvision gedetacheerd bij een van haar opdrachtgevers.

Interesse? Neem contact op met Jan van der Weijden.
Tel: 06-54721876
E-mail adres: jan.vanderweijden@cvision.nl
LinkedIn:

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten