Training en opleiding

Al meer dan vijf jaar biedt Cvision specifieke communicatietrainingen aan gericht op nieuwe medewerkers in een contactcenter. Maar ook op meer ervaren medewerkers die mee genomen moeten worden in de nieuwe media en kanalen. We hebben daarvoor vier unieke trainingen ontwikkeld die samen nagenoeg alle behoeftes van onze klanten op dit gebied afdekken. En waar er zeer specifieke wensen zijn, ontwikkelt Cvision een opleiding op maat.

Leren doe je op basis van feedback en zelfreflectie. En wie kan het beste vertellen hoe jouw organisatie en jouw medewerkers presteren dan jouw eigen klanten en jouw medewerkers die de klanten dagelijks spreken. Klanten vertellen graag over hun beleving wanneer ze ervaren dat je echt wilt luisteren en leren. Met een focus op wat goed gaat, ontstaat een omgeving waarin leren en groeien centraal staan en je iedere dag weer een stapje beter wordt.

Onze trainingen vereisen geen specifieke vooropleiding en worden exclusief gegeven aan mensen werkzaam in een klantenservice omgeving, zoals (inhouse) contactcenters, service afdelingen, ICT-helpdesks etc. Er is geen voorbereiding of zelfstudie nodig om deel te kunnen nemen aan de trainingen.

Wilt u in uw klantcontact van een gemiddeld niveau naar kwaliteit die hét verschil maakt. Dan hebben wij trainingen die daarvoor uitermate geschikt zijn:

Dit is wat onze klanten zeggen over de trainingen van Cvision:

Efficiënter en prettiger werken

Onze receptiemedewerkers hebben een telefoontraining gehad van Jan van der Weijden. Van te voren werd er door hem geïnventariseerd welke wensen en leerdoelen er waren. Tijdens de training was er aandacht voor de theoretische aspecten van telefoon beantwoorden en konden de medewerkers actief oefenen middels een rollenspel. Er was veel ruimte om vragen te stellen, waardoor de training interactief werd en er werd direct geschakeld met praktijkvoorbeelden. Onze medewerkers zijn zich nu bewust van hun invloed op de gevoerde gesprekken. Ze nemen de leiding in het gesprek waardoor ze efficiënter en prettiger kunnen werken.

Karin Nabben | Directie

Knooppunt Centrum voor Gezondheid

Cvision
2020-04-14T08:43:35+02:00

Karin Nabben | Directie

Knooppunt Centrum voor Gezondheid

Onze receptiemedewerkers hebben een telefoontraining gehad van Jan van der Weijden. Van te voren werd er door hem geïnventariseerd welke wensen en leerdoelen er waren. Tijdens de training was er aandacht voor de theoretische aspecten van telefoon beantwoorden en konden de medewerkers actief oefenen middels een rollenspel. Er was veel ruimte om vragen te stellen, waardoor de training interactief werd en er werd direct geschakeld met praktijkvoorbeelden. Onze medewerkers zijn zich nu bewust van hun invloed op de gevoerde gesprekken. Ze nemen de leiding in het gesprek waardoor ze efficiënter en prettiger kunnen werken.

Aan de slag met verbeterpunten

Ik heb een fijne coaching van Cvision gekregen. Cvision geeft verbeterpunten aan waar ik mee aan de slag kan. Zij geven ook aan wanneer het gesprek prima gaat, dat het een goed gesprek is en dat vind ik fijn. Er wordt in de gesprekken vastgesteld wat een verbeterpunt is en hoewel ik het er soms niet helemaal mee eens ben, is dit zeer leerzaam en neem ik de punten mee in de telefoongesprekken die ik voer.

Astrid de Hoop | Klantenservice

Oasen Drinkwater

Cvision
2020-04-14T09:05:20+02:00

Astrid de Hoop | Klantenservice

Oasen Drinkwater

Ik heb een fijne coaching van Cvision gekregen. Cvision geeft verbeterpunten aan waar ik mee aan de slag kan. Zij geven ook aan wanneer het gesprek prima gaat, dat het een goed gesprek is en dat vind ik fijn. Er wordt in de gesprekken vastgesteld wat een verbeterpunt is en hoewel ik het er soms niet helemaal mee eens ben, is dit zeer leerzaam en neem ik de punten mee in de telefoongesprekken die ik voer.

Helder en praktisch

Met Jan als coach, ben je ervan verzekerd dat je helder gezien en gehoord wordt. Wat hij zegt, komt aan en is meteen praktisch in te zetten. Hij combineert humor met kennisoverdracht en kan heel raak spiegelen. Door zijn scherpe waarnemingsvermogen en grote mensenkennis, kan hij goed inschatten waar iemand staat en wat er nodig is om verder te komen.  Jan is oprecht, makkelijk te benaderen, prikkelt, inspireert en nodigt uit tot groei en ontwikkeling.

Yvonne Boudewijns | Klant Contact Centrum

Elkerliek Ziekenhuis

Cvision
2020-04-14T09:23:33+02:00

Yvonne Boudewijns | Klant Contact Centrum

Elkerliek Ziekenhuis

Met Jan als coach, ben je ervan verzekerd dat je helder gezien en gehoord wordt. Wat hij zegt, komt aan en is meteen praktisch in te zetten. Hij combineert humor met kennisoverdracht en kan heel raak spiegelen. Door zijn scherpe waarnemingsvermogen en grote mensenkennis, kan hij goed inschatten waar iemand staat en wat er nodig is om verder te komen.  Jan is oprecht, makkelijk te benaderen, prikkelt, inspireert en nodigt uit tot groei en ontwikkeling.
0
0
Cvision

Heeft u vragen en/of opmerkingen, gelieve het onderstaande formulier in te vullen. We reageren binnen twee werkdagen.

Chat openen
1
Heeft u een vraag?
Hallo, Waarmee kan ik u helpen?

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten