Wat kunnen wij voor u doen?

Onze en uw ambitie

Cvision richt zich op bedrijven die ambitie tonen in het verbeteren van de kwaliteit van hun klantcontact. We zoeken bedrijven die hun servicelevel structureel willen verbeteren. Bedrijven die een hoge standaard neerzetten en die vervolgens eigenlijk alleen maar willen overtreffen. Natuurlijk, we ontwikkelen graag een chatbot voor onze relaties. Maar als dat enkel tot doel heeft om kosten te besparen, zijn wij niet de partij. Cvision meent immers dat chatbots de klantbeleving moeten verbeteren om zo het rendement daaruit voor de organisatie te verhogen. We helpen u graag om uw klanten te verleiden om andere, betere kanalen te gebruiken voor de communicatie. Maar we geloven niet dat je dat doet door andere kanalen te verstoppen of af te sluiten. Noem ons daarin gerust wat eigenzinnig, maar begrijp dat daar expertise onder ligt.

Cvision biedt haar expertise op het gebied van klantcontact aan binnen vier vormen van dienstverlening. Daarbij gaat het om:

Consultancy en interim-management

We vinden onze oorsprong in consultancy en interim-management. Dat is ook nog steeds de kern van onze activiteiten. De professionals van Cvision weten hoe ze klantcontact zo moeten inrichten dat dit aan de hoogste standaard voldoet. Het zijn stuk voor stuk specialisten met een trackrecord bij de grote klantcontactcentra in Nederland.

Training en Opleiding

Al meer dan vijf jaar biedt Cvision specifieke communicatietrainingen aan gericht op nieuwe medewerkers in een contactcenter. Maar ook op meer ervaren medewerkers die mee genomen moeten worden in de nieuwe media en kanalen. We hebben daarvoor vier unieke trainingen ontwikkeld die samen nagenoeg alle behoeftes van onze klanten op dit gebied afdekken. En waar er zeer specifieke wensen zijn, ontwikkelt Cvision een opleiding op maat.

Contact-analyse

Samen met Knowledge Concepts ontwikkelde Cvision recent de ‘Contact-analyse’. De kern van deze dienst is het omzetten van gesprekken in geschreven tekst om deze vervolgens diepgaand te analyseren. Ook email en chat- conversaties nemen we mee in de analyse, zodat er een compleet beeld ontstaat van alle contacten. De analyse die Cvision u op basis hiervan aanbiedt, richt zich op de kwaliteit van de interactie, de redenen voor het contact en relatie tussen de contacten.

Work Force Management

In samenwerking met Young Capital ontwikkelde Cvision een opleidings- en begeleidingsprogramma op het gebied van workforce management. Dit programma richt zich specifiek op jonge talentvolle medewerkers die zich juist op dit gebied willen bekwamen. Gedurende 1,5 jaar worden ze intensief begeleid om de professional te worden die hét verschil kan maken binnen een contact center.

>

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten