Telefonisch verkopen

Telefonisch verkopen is bedoeld om de effectiviteit van telefonisch verkoop te verbeteren, en dan met name gericht op het werken aan een lange termijn relatie met de (potentiële) klant. De training is niet gericht op de snelle, eenmalige score, met als gevolg “het verbranden van leads”, maar op het opbouwen van een bestendige relatie met uw klant met vertrouwen als basis. We gebruiken daarvoor de S.P.I.N. techniek:

S = Situatie: leren snappen wat de context van de klant is.

P = Probleem: leren de juiste vragen te (durven) stellen om de pijn bij de klant helder te krijgen.

I = Implicatie: leren vertalen van het probleem naar wat de implicatie van het probleem voor de klant is. Deze stap slaan de meeste verkopers over, maar maken de succesvolle verkopers tot de toppers.

N = Nuttig effect: de vertaling van de implicatie van het probleem naar een oplossing die je kunt bieden. En hoe vraag je dan om de order?

SPINplaatje1

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten