Publicaties

Klantoordeel – Artikel van Jan van der Weijden en Hans Kardol in CCM

Ontsnipper – Artikel van onder andere Hans Kardol in Customerfirst

Principes van beheersbare werkvoorraden – Martijn Veerman over workflow

Meer service en kwaliteit met een Kennisbank – Martijn Veerman

WFM in 2024 – Artikel van Jan van der Weijden en Hans Kardol in CCM

De lange weg van social service – Artikel van Jan van der Weijden en Hans Kardol in CCM

Meten is weten – Artikel van Jan van der Weijden en Hans Kardol in CCM

Klantoordeel en de werkelijkheid– Artikel van Jan van der Weijden en Hans Kardol in CCM

Effect van hogere loyaliteit– Artikel van Jan van der Weijden en Hans Kardol in CCM

7-stappen klantbeleving– Artikel van Jan van der Weijden en Hans Kardol in CCM

Chat openen
1
Heeft u een vraag?
Hallo, Waarmee kan ik u helpen?

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten