Publicaties

U mag dan misschien wel de arts zijn – blog van Jacqueline Plooij in Customer First U mag dan misschien wel arts zijn def

Wie je bent –  blog van Jacqueline Plooij in Customer First http://customerfirst.nl/columns/2016/02/wie-je-bent/index.xml

Bent u gelukkig? blog van Corine Jansen in Skipr

Klantoordeel – Artikel van Jan van der Weijden en Hans Kardol in CCM

Ontsnipper – Artikel van onder andere Hans Kardol in Customerfirst

Ik heb een minuut om naar u te luisteren – Interview met Corine Jansen in het magazine Zorg en Welzijn.

Principes van beheersbare werkvoorraden – Martijn Veerman over workflow

Meer service en kwaliteit met een Kennisbank – Martijn Veerman

Luistert u wel echt? – Corine Jansen in Sigma

WFM in 2024 – Artikel van Jan van der Weijden en Hans Kardol in CCM

De lange weg van social service – Artikel van Jan van der Weijden en Hans Kardol in CCM

Meten is weten – Artikel van Jan van der Weijden en Hans Kardol in CCM

Klantoordeel en de werkelijkheid– Artikel van Jan van der Weijden en Hans Kardol in CCM

Effect van hogere loyaliteit– Artikel van Jan van der Weijden en Hans Kardol in CCM

7-stappen klantbeleving– Artikel van Jan van der Weijden en Hans Kardol in CCM

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten