• Cvision heeft een nieuwe werkomgeving: de Leerfabriek KVL in Oisterwijk

    Cvision is sinds kort gevestigd in een nieuwe inspirerende werkomgeving, de Leerfabriek in Oisterwijk. Een bruisende plek waar we ons direct als een vis in het water voelen. Het authentieke en onlangs gerenoveerde pand huisvest een interessante mix van diverse kleine bedrijven. Voor ons biedt dit nieuwe kansen tot interactie…

  • Wat als je het tegenovergestelde zou doen?

    Stoïcijnen hebben een aantal vraagtechnieken die helpen bij het maken van een goede beoordeling van een vraagstuk. Een krachtige techniek is je af te vragen wat het zou betekenen als je precies het tegenovergestelde zou doen? Bekritiseer de gangbare opvatting over hoe iets zou moeten gaan en bedenk een alternatief.…

  • LUISTEREN IS GEVEN

    Er wordt veel geschreven over de betekenis van luisteren. Als we kijken naar de ‘oude’ communicatieschema’s lijkt luisteren vooral ontvangen. Maar een goede luisteraar geeft vooral. Waarom? Omdat hij/zij de keuze heeft gemaakt zich beschikbaar te maken om jou proberen te begrijpen. Afgelopen week vroeg ik aan deelnemers in een…

  • Ben jij, Customer Journey Expert, op zoek naar een nieuwe uitdaging?

    Wij zoeken versterking voor ons team. Als customer journey expert ben jij verantwoordelijk voor het analyseren van klantreizen en de beleving daarbij van de klant. Je zorgt voor het identificeren en realiseren van concrete verbeterinitiatieven. Je doet dat in opdracht van onze klanten, waardoor je steeds in andere organisaties aan…

  • De wijsheid van een oude man.

    Hij zit tegenover mij te lunchen en terwijl ik nog niet klaar ben, begint hij te zingen. Ik word geraakt door zijn vrolijkheid en tegelijkertijd zie ik iets aan zijn ogen waardoor ik nieuwsgierig naar hem wordt. ‘Mag ik bij u komen zitten’, vraag ik . ‘Ja, natuurlijk, zegt hij.…

  • Klanten, oja die ook (3)

    In mijn onregelmatig verschijnende berichten over klantcontact weer een nieuw verhaal. Onlangs ging bij ons de receiver van de televisie kapot waardoor we geen televisie meer konden kijken. Nu heb ik dat wel eens vaker bij de hand gehad. Dus KPN gebeld en gevraagd of ze een nieuw kastje willen opsturen.…

  • Aanrader voor mens 3.0

    Op 17 maart 2016 organiseerde Cvision de tweede inspiratiesessie. Dit keer was het thema ‘De kunst van het verbinden’. Verbindingen zijn overal. Van scheikundige verbindingen tot in de interactie tussen mensen. Wereldwijd zien we steeds meer verbindingen ontstaan in de vorm van online netwerken. Bedrijven zoals Linkedin en Facebook zijn…

  • Netwerken 3.0

    De afgelopen week mocht ik een paar dagen in Marrakesh verblijven, een fascinerende stad met een enorme botsing van culturen. De oude en nieuwe medina, een groter contrast kun je je bijna niet voorstellen en dat op 1 kilometer van elkaar. Ons hotel was gelegen in de oude medina, kleine…

  • Geneeskunde is mensenwerk

    De gezondheidszorg en de medische wetenschap hebben in de voorbije decennia een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Met nieuwe technieken kunnen we steeds meer aandoeningen beter behandelen. Er komen meer medicijnen bij die gerichter kunnen worden ingezet. Iets waar velen zeer blij mee zijn, omdat we hierdoor steeds meer ziektes kunnen beheersen…

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten