• Klanten, oja die ook (3)

    In mijn onregelmatig verschijnende berichten over klantcontact weer een nieuw verhaal. Onlangs ging bij ons de receiver van de televisie kapot waardoor we geen televisie meer konden kijken. Nu heb ik dat wel eens vaker bij de hand gehad. Dus KPN gebeld en gevraagd of ze een nieuw kastje willen opsturen.…

  • Aanrader voor mens 3.0

    Op 17 maart 2016 organiseerde Cvision de tweede inspiratiesessie. Dit keer was het thema ‘De kunst van het verbinden’. Verbindingen zijn overal. Van scheikundige verbindingen tot in de interactie tussen mensen. Wereldwijd zien we steeds meer verbindingen ontstaan in de vorm van online netwerken. Bedrijven zoals Linkedin en Facebook zijn…

  • Netwerken 3.0

    De afgelopen week mocht ik een paar dagen in Marrakesh verblijven, een fascinerende stad met een enorme botsing van culturen. De oude en nieuwe medina, een groter contrast kun je je bijna niet voorstellen en dat op 1 kilometer van elkaar. Ons hotel was gelegen in de oude medina, kleine…

  • Geneeskunde is mensenwerk

    De gezondheidszorg en de medische wetenschap hebben in de voorbije decennia een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Met nieuwe technieken kunnen we steeds meer aandoeningen beter behandelen. Er komen meer medicijnen bij die gerichter kunnen worden ingezet. Iets waar velen zeer blij mee zijn, omdat we hierdoor steeds meer ziektes kunnen beheersen…

  • Haal meer uit Digitale Klantfeedback

    Digitaal klantcontact groeit. Gedreven vanuit gemak, kosten, of – erger nog – vrees, intensiveren veel organisaties hun digitale inspanningen. Hetzij door online slimmere informatie en contactopties te bieden, hetzij door social-mediakanalen aan te boren. Geef daarbij klantfeedback ook binnen digitale contactkanalen een structurele plek. Samen met Martijn Driessen van Expoints schreef Hans Kardol een…

  • Over het plastic tasje

    Onlangs bezocht ik onze groenteboer in het winkelcentrum. Daar lag een mooie krop andijvie op mij te wachten om meegenomen te worden. Met de krop in de handen loop ik naar het kassapunt. Er ontstaat de volgende conversatie: “Wilt u er een plastic tasje omheen? “Nou, ik neem het zo…

  • De naaste van een patiënt

    Een man van 46 jaar is al 42 jaar chronische ziek en deelt zijn leven bijna 24 jaar met zijn partner. Vele ziekenhuizen hebben ze samen van binnen gezien, vele artsen leren kennen en medische termen en medische procedures eigen gemaakt. Een leven met iemand die een chronische ziekte heeft, is…

  • Gelukkig Nieuwjaar!

    Ver voorbij het pad van goed en fout, meningen en oordelen, bevindt zich een open plek: daar ontmoeten wij u graag! – Rumi. Namens het team van Cvision wensen wij u een jaar vol warmte, licht, verbinding en inspiratie! Corine Jansen, Harry Misbeek en Jan van der Weijden

  • Oja, die klanten….deel 2

    Dit weekend een meubelboulevard bezocht om eens te oriënteren op een nieuw bed. Nu koop je een bed maar een paar keer in je leven en het is een van de weinige producten waarvoor altijd een winkelervaring zal blijven bestaan (iemand een goed idee voor een app om een matras…

  • Luisteren is geen nivea!

    Luisteren is geen trucje, het is geen kunstje. Luisteren is een houding, een ‘manier van zijn’ waarmee je in oprechte verbinding staat met de ander. En in mijn optiek past dat niet in een ezelsbruggetje. Want voor Luisteren zijn er ook ezelsbruggetje gemaakt in Nederland: 1. Gebruik LSD: Luisteren, Samenvatten,…

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten