• Is de toekomst voorspelbaar?

    Bovenstaand artikel hebben we gespot op twitter. Wat denkt u als u dit leest? Zijn dit de megatrends of zijn deze al achterhaald? Zijn het andere ontwikkelingen? We horen graag uw gedachten!

  • Cvision magazine: Customer experience

    Niet alleen in Nederland maar wereldwijd wordt veel geschreven en gezegd over klanten, klantbeleving, klantervaringen, trends etc. Wij verzamelen artikelen voor jullie in een gratis online magazine. Zo heb je altijd de laatste ontwikkelingen bij de hand op je mobiel, tablet of desktop. View my Flipboard Magazine.

  • CD baby; het zijn de kleine dingen die het doen

    Tijdens de vakantieperiode laat ik me graag inspireren door ervaringen te lezen van collega-ondernemers. Een boekje dat je in een uur uitleest is van Derek Sivers ”Anything you want.” Een prachtig verhaal met levenslessen over zijn bedrijf CD-Baby. Geen grootste plannen, geen investeerders, maar een bedrijfsplan op basis van twee…

  • Vakantie: Tijd voor inspiratie!

    Vakantie betekent meer rust en tijd voor inspiratie. Weet u niet waar te beginnen? TED heeft de meest krachtige en persoonlijke verhalen die ons kunnen inspireren in ons leven op een rijtje gezet. Pak een lekkere stoel en ga er voor zitten! http://www.ted.com/playlists/386/10_years_of_ted_talks_powerfu Wij ontmoeten u graag op een van…

  • Cvision heeft een nieuwe werkomgeving: de Leerfabriek KVL in Oisterwijk

    Cvision is sinds kort gevestigd in een nieuwe inspirerende werkomgeving, de Leerfabriek in Oisterwijk. Een bruisende plek waar we ons direct als een vis in het water voelen. Het authentieke en onlangs gerenoveerde pand huisvest een interessante mix van diverse kleine bedrijven. Voor ons biedt dit nieuwe kansen tot interactie…

  • Wat als je het tegenovergestelde zou doen?

    Stoïcijnen hebben een aantal vraagtechnieken die helpen bij het maken van een goede beoordeling van een vraagstuk. Een krachtige techniek is je af te vragen wat het zou betekenen als je precies het tegenovergestelde zou doen? Bekritiseer de gangbare opvatting over hoe iets zou moeten gaan en bedenk een alternatief.…

  • LUISTEREN IS GEVEN

    Er wordt veel geschreven over de betekenis van luisteren. Als we kijken naar de ‘oude’ communicatieschema’s lijkt luisteren vooral ontvangen. Maar een goede luisteraar geeft vooral. Waarom? Omdat hij/zij de keuze heeft gemaakt zich beschikbaar te maken om jou proberen te begrijpen. Afgelopen week vroeg ik aan deelnemers in een…

  • Ben jij, Customer Journey Expert, op zoek naar een nieuwe uitdaging?

    Wij zoeken versterking voor ons team. Als customer journey expert ben jij verantwoordelijk voor het analyseren van klantreizen en de beleving daarbij van de klant. Je zorgt voor het identificeren en realiseren van concrete verbeterinitiatieven. Je doet dat in opdracht van onze klanten, waardoor je steeds in andere organisaties aan…

  • De wijsheid van een oude man.

    Hij zit tegenover mij te lunchen en terwijl ik nog niet klaar ben, begint hij te zingen. Ik word geraakt door zijn vrolijkheid en tegelijkertijd zie ik iets aan zijn ogen waardoor ik nieuwsgierig naar hem wordt. ‘Mag ik bij u komen zitten’, vraag ik . ‘Ja, natuurlijk, zegt hij.…

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten