• Wij zoeken jou: Procesmanagers!

    Cvision is op zoek naar gedreven Procesmanagers die ingezet kunnen worden bij een aantal van onze opdrachtgevers. Wat is je rol? Als Procesmanager werk je in multidisciplinaire teams aan het verbeteren van bestaande processen of ontwerp je volledig nieuwe processen. Uitgangspunt is de klant van onze klant. Bij het (her)ontwerpen of opnieuw uittekenen van klantprocessen…

  • Bezieling druk je uit in je werk!

    Dinsdagavond 24 januari 2017 vond de vierde inspiratiesessie van Cvision plaats. Vorig jaar begonnen we op deze manier om met onze relaties, op een andere, informele wijze in contact te komen. Het maakt ons blij, we vinden het een eer ze te mogen organiseren en gelet op de reacties en…

  • Klantgerichtheid is niet te leren, het moet in je zitten

    Zomaar een kort uittreksel uit een personeelsadvertentie: “Wij zijn met spoed op zoek naar enthousiaste klantenservicemedewerkers om ons team te versterken. Ben jij die servicegerichte medewerker die na een inwerkperiode van enkele weken onze klanten te woord wil staan? We zullen je belonen tegen € 8,86 per uur, mits je…

  • What will happen to us humans?

    Last week I was drinking tea in a bookstore when my husband showed me a book. I toughed the pages of ‘Homo Deus’ gently. I turned over the pages, reading only the subtitles. These subtitels elicited a happy smile. I whispered slowly the titels that headed the chapters: The last…

  • Integraal klantbeeld

    In grote organisaties zie ik regelmatig dat verschillende systemen gebruikt worden om klantgegevens in te bewaren. Vaak is dit vanuit het verleden zo gegroeid omdat verschillende afdelingen ze voor verschillende doeleinden hebben ontwikkeld. Soms zelfs op basis van verouderde standaarden, zogenoemde legacy systemen. Op basis van voortschrijdend inzicht blijkt later…

  • Je portemonnee graag!

     Zomerjurken, korte broeken, veel water met vruchten en kruiden, rauwkost, een gedreven spreekster en vooral enthousiaste mensen. Op een van de warmste dagen ooit gemeten in september organiseerden wij onze derde inspiratie sessie. Dit keer in de Oude Leerfabriek, ons thuishonk, in Oisterwijk over Design Thinking!  Na een korte maar…

  • Terugblik

    Het is fantastisch om klantbeleving op een niveau te brengen, dat echt onderscheidend is. Dus niet zo maar goed, maar excellerend. Allereerst voor de klant, die snel en vriendelijk de correcte dienstverlening krijgt. Maar ook voor de medewerkers, die het leuk vinden om klanten tevreden te kunnen en mogen stellen. Met…

  • Is de toekomst voorspelbaar?

    Bovenstaand artikel hebben we gespot op twitter. Wat denkt u als u dit leest? Zijn dit de megatrends of zijn deze al achterhaald? Zijn het andere ontwikkelingen? We horen graag uw gedachten!

  • Cvision magazine: Customer experience

    Niet alleen in Nederland maar wereldwijd wordt veel geschreven en gezegd over klanten, klantbeleving, klantervaringen, trends etc. Wij verzamelen artikelen voor jullie in een gratis online magazine. Zo heb je altijd de laatste ontwikkelingen bij de hand op je mobiel, tablet of desktop. View my Flipboard Magazine.

  • CD baby; het zijn de kleine dingen die het doen

    Tijdens de vakantieperiode laat ik me graag inspireren door ervaringen te lezen van collega-ondernemers. Een boekje dat je in een uur uitleest is van Derek Sivers ”Anything you want.” Een prachtig verhaal met levenslessen over zijn bedrijf CD-Baby. Geen grootste plannen, geen investeerders, maar een bedrijfsplan op basis van twee…

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten