• Klantvriendelijkheid betekent ook het nakomen van afspraken

    Vandaag delen we al weer het zesde artikel in deze serie. Mocht je interesse hebben om alle artikelen gebundeld te ontvangen? Mail of bel ons (06 54 72 1876), dan sturen we graag het boekje op. Het nakomen van afspraken met klanten is van evident belang voor de klantbeleving. Dit…

  • De stand van zaken rondom nieuwe vormen van het klantcontact

    Vandaag delen we blog vijf van onze serie rondom klantencontact. deze serie is tot stand gekomen door Jan van der Weijden (Cvision), Hans Kardol (Cvision), Gerrit Piksen (SAMR) en Fred Roodbeen (SAMR). De traditionele kanalen zoals face-to-face-contact, telefonie en e-mail zijn nog altijd de meest gebruikte middelen als het om…

  • De significantie van het oplossend vermogen in de klantreis

    Vandaag delen we graag blog vier van de serie met u. Al zo’n 20 jaren voert Stichting ITO in samenwerking met SAMR Marktvinders periodiek een klantreisonderzoek uit, dat meerdere aspecten van het klantcontact behelst. Het betreft bijvoorbeeld de bereikbaarheid, de kwaliteit van het de interactie en de context van het…

  • De traditionele kanalen blijven relevant

    Vandaag delen we blog nummer drie die Cvision met Gerrit Piksen en Fred Roodbeen van SAMR schreven. De wijze waaropconsumenten contact zoeken met organisaties is voor Stichting ITO – voorheen het Instituut voor Telecom Organisatie – en SAMR Marktvinders de reden voor een periodiek grootschalig onderzoek. Dit gezamenlijke project gaat terug…

  • De echte constructie van de customer journey

    Vandaag delen we graag verhaal 2 met u in de serie artikelen die Fred Roodbeen, Hans Kardol (Cvision), Jan van der Weijden (Cvision) en Gerrit Piksen geschreven hebben. De klantreis of customer journey is inmiddels door veel organisaties opgepakt als onderdeel van customerexperience management. Doel daarbij is om de dienstverlening…

  • Hudson’s Bay, hét warenhuis van de toekomst?

    Hudson Bay is nu een jaar in Nederland actief. NRC besteedde er een groot artikel aan. Wat is er terechtgekomen van de ambities?  Wat mij specifiek opvalt zijn de uitspraken over klantbenadering. Hudson Bay wilt het meest gastvriendelijke warenhuis zijn. Tijdens de introductiedagen worden de nieuwe werknemers geleerd in rollenspelen…

  • Klantbeleving in relatie tot klantvriendelijkheid

    Tijdens het afgelopen KSF congres zijn de resultaten van grootschalig klantonderzoek gepresenteerd dat SAMR Marktvinders in opdracht van Stichting ITO uitvoerde. Op basis van deze resultaten schreven Gerrit Piksen (SAMR), Hans Kardol (Cvision), Jan van der Weijden (Cvision) en Fred Roodbeen (SAMR) een serie van acht artikelen. We zullen deze…

  • Technologie vanuit de sociale essentie van de mens

    De locatie was hotel Papendal, buiten de sporters in de warme nazomerdag en binnen de inspiratiesessie van Cvision. Ondanks de “concurrentie” van de Champions League wedstrijd FC Barcelona-PSV was de zaal gevuld met nieuwsgierige relaties en klanten. In aansluiting op een eerdere, goed bezochte, bijeenkomst van Cvision over blockchain technologie…

  • Nederland Luistert Maand

    Een maand lang bewust kiezen om te luisteren. Dat klinkt makkelijker gezegd dan gedaan. Maar het kan zulke mooie dingen opleveren. Om te beginnen helpt het je om je eigen perspectief op zaken te kunnen aanscherpen. Bovendien draagt luisteren bij aan het sneller oplossen van obstakels wanneer je mensen aanmoedigt om…

  • Klantidentificatie op orde?

    De AVG: en nu? De Algemene Verordening Gegevensverwerking (AVG) is bijna een maand geleden in gegaan. In de aanloop naar 25 mei was er een hoop publiciteit en nu lijkt het een stuk rustiger. Maar schijn bedriegt: We krijgen signalen dat organisaties het druk hebben met het verwerken van aanvragen…

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten