Onze aanpak

Bij het organiseren van excellent klantcontact voor onze relaties hanteren we een interne en een externe focus. De interne organisatieontwikkeling en de medewerkers kunnen uitgangspunt zijn, maar ook de verbinding met de externe samenwerkingspartners. Ons uitgangspunt is de klant. De oplossing die we bieden is dan ook altijd situationeel gebonden.

Goede service vraagt veel van de wijze waarop de interactie plaatsvindt.  Al in 2010 introduceerden wij het begrip Integrale Klantbediening. Dat behelst meer dan alleen kanalen integreren. Onze focus lag en ligt op een integraal product- en service aanbod. Op die manier kunt u elke klant precies dat aanbieden wat past in de behoefte van dat moment.

We maken ons graag weer misbaar. Cvision biedt u hoogwaardig advies, ontwikkeling, training en implementatie. Op die manier komen we tot duurzame oplossingen voor complexe vraagstukken rond uw klantcontact. We zetten een resultaat neer, waarmee u zelf verder kunt. Onze ondersteuning mag tijdelijk zijn het effect is blijvend, doordat we structuren neerzetten en kennis overdragen.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten