Ons kompas

Creatief verbinden van mens en techniek

Wat bedoelt Cvision hiermee? Wij geloven in het toepassen van technologie vanuit de sociale essentie van de mens. We zijn extreem adaptief en kunnen daarmee ook de kansen van digitalisering omarmen. De toekomst van ons werk is datgene wat ons als mens onderscheidt van de technologie. Dat zijn puur menselijke eigenschappen zoals sociale interactie, creativiteit en kritische denkvermogen.

Zo heeft de éne medewerker de passie om organisaties optimaal te stroomlijnen; om zoveel mogelijk onnodige handelingen te elimineren en daarmee professionals in staat te stellen zich optimaal te kunnen richten op hun vakgebied. De ander ziet veranderingen slagen door management te steunen in het richting geven aan hun organisatie.

Zo divers als wij zijn, hebben wij bij Cvision een aantal duidelijke overeenkomsten die ons binden, onze kernwaarden:

Luisteren: Goed klantcontact begint met luisteren

Organisaties denken niet meer in kanalen, maar zijn meer en meer ‘Omni Channel’ of bieden ‘Agile Service’. De techniek maakt het mogelijk om klanten over de verschillende kanalen heen een vlekkeloze ‘klantreis’ aan te bieden en ‘flexibel’ in te spelen op de behoefte van de klant. Maar betekent dit dat organisaties ook echt luisteren naar de klant? En waarom is het überhaupt belangrijk om naar de klant te luisteren? En hoe doe je dat dan met alle middelen die een organisatie tegenwoordig ter beschikking staan? Wij kunnen u helpen, u bijstaan en laten ervaren wat de kracht van een luisterende organisatie is.

Menselijk: Authenticiteit op de werkvloer

Het is onze missie om de menselijk maat terug te brengen in de organisatie en de klant weer te zien als een individu in plaats van een klantnummer. Daarvoor is het nodig, dat organisaties hun vertrouwen vergroten en zorgen voor verbinding. Onderling en naar de klant. Zowel de klant als de medewerker mag trots zijn op het bedrijf. Daar helpen wij u mee.

Menselijke organisaties geven aandacht aan vertrouwen, verbinding en geluk. Want als je jezelf kunt zijn, ontstaat er ruimte voor creativiteit, innovatie en verandering. Als je ziet dat je een zinvolle bijdrage levert, geeft dat voldoening. Dat brengt die menselijke maat terug in elke organisatie. Niet alleen worden mensen daar gelukkiger van, maar organisaties ook succesvoller.

Verankeren: Het leggen van verbindingen

Klantgerichtheid is een veelgehoorde kreet. Maar vraagt het goed bedienen van de klant nu om een juiste gerichtheid of juist om het in verbinding zijn. De menselijke maat terugbrengen in de klantbediening betekent het volop in verbinding zijn met de behoefte van de klant. De klant staat niet alleen zakelijk, maar ook persoonlijk even centraal.

Het inbedden van deze verbinding in uw klantbediening vraagt visie. Zowel in uw dienstverlening als in de omgang met uw medewerkers. Een visie verankert in en in verbinding met uw organisatie.

Samen: In samenwerking kan iedere organisatie bijdragen waar men echt goed in is

Bij goed samenwerken gaat het om de goede condities scheppen. Samen werken aan een gedeelde ambitie, recht doen aan de belangen die aan de orde zijn, relaties serieus nemen en respecteren, professioneel vooral samen aan de slag in een betekenis gevend proces. Niet alleen praten, maar juist veel samen doen. En periodiek de samenwerking tegen het licht houden en verbeteren.

Chat openen
1
Heeft u een vraag?
Hallo, Waarmee kan ik u helpen?

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten