Wim-Peter de Raadt

Wim-Peter de Raadt 10“Klantgericht denken en doen in de hele organisatie.”

Klantcontact is bepalend voor de klantbeleving en de klant loyaliteit. Vanuit die visie werkt Wim-Peter vanaf 1995, toen hij in dienst van de Rabobank de klantenservice mocht opzetten. Van 2000 tot 2015 was Wim-Peter partner van Cvision, van waaruit hij met tal van organisaties stappen op het gebied van klantbediening mocht zetten. In 2015 ging het roer om. Geen partner van Cvision meer, maar een volledige focus op het zelf uitvoeren van opdrachten.

Zijn passie is om een uitstekende klantbediening te ontwerpen en vooral daadwerkelijk te implementeren. Als interim manager stuurde hij teams tot ruim 1.000 FTE aan. Waarbij kleinere teams soms een grotere uitdaging vormde. En daar gaat het voor Wim-Peter om, hij vindt het leuk bij te dragen aan het verschil maken. Voor de eind-klant.

Zijn uitdaging was en is steeds om een fantastische klantbeleving te organiseren. Dat gold ook voor de verschillende projecten en consultancy opdrachten die hij heeft uitgevoerd.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten