Leer Hans kennen

Jan van der Weijden

HANS KARDOL

CONSULTANT



Contact

hans.kardol@cvision.nl
06 – 51797647

Profiel

Connecting the dots
Ik verbind graag aandacht voor mensen met affiniteit voor techniek.
In mijn werkzaamheden verbind ik service met marketing, operations met techniek. Daardoor laat ik mensen samenwerken en samen werken aan passende oplossingen voor vraagstukken op het grensvlak van organisatie en markt.

Inspiratie
Ik zoek inspiratie bij wetenschap, creatieve denkers en technische ontwikkelingen. Deze inzichten verbind ik tot een eigen verhaal waarmee ik mensen enthousiasmeer om invulling te geven aan excellente klantenservice, online en in het contact center.

Ervaring

CONSULTANT – CVISION | Sinds 2015
– Adviestrajecten voor opzet en inrichting klantenserviceomgevingen
– Trainingen / Coaching voor een betere dienstverlening

DIVERSE ROLLEN – Stichting ITO | Sinds 2003
– Opzet consumentenonderzoek voor normbepaling
– Opzet certificeringsmodel
– Beoordeling certificering rapportages

DIRECTEUR – KSi Onderzoek | Sinds 2009
– Uitvoering kwaliteitsmetingen voor ITO Certificeringen tot 2015
– Adviestrajecten voor opzet en inrichting klantenserviceomgevingen
– Trainingen / Coaching voor een betere dienstverlening

KPN Research & TNO ICT | 1999-2008
– Ontwikkeling adviesproducten en uitvoering onderzoek- en adviestrajecten voor een keur aan opdrachtgevers

Educatie

M. Sc. LUCHTVAARTTECHNOLOGIE | 1991 – 1997
In mijn studie heb ik vaardigheden opgedaan om complexe vraagstukken te analyseren en te vertalen naar innovatieve en betrouwbare oplossingen.

MTD Institute for Advanced Industrial Design Engineering | 1997 – 1999
Naast een verbreding als ontwerper heb ik kennis en vaardigheden opgedaan op het vlak van usability onderzoek en klantgedreven ontwerpen.

Relevante projecten

CHAT for FEEDBACK | 2007
Doel: Terugdringen uitval in online bestelproces bij mobiele operator
Middel:
Open source chat software ingezet (feedback software en chat was nog geen ‘common practise’)
Feedback verzameld en vertaald naar verbeteringen voor online bestelproces
Direct conversie verhoogd door ondersteuning klanten met chat support
Resultaat:
Knelpunten inzichtelijk gemaakt, conversie verhoogd

OPZET KLANTPERCEPTIE STURING
Doel: Opzetten besturingsmodel vertrekkend vanuit klantperceptie en daarmee een zeer door operationele KPI’s gedreven organisatie (alarmcentrale) klantgerichter maken
Resultaten:
Model opgezet toepasbaar van werkvloer tot management niveau
Geïmplementeerd klantfeedbackprogramma op basis van Customer Perception Indicators

KLANTREIS ANALYSE
Doel: Opstellen kwaliteitsrichtlijnen voor klantreis meteropname waterleidingbedrijf
Middel:
– Cross Channel Analyses
– Koppelen verschillende databronnen
– Kwalitatieve en kwantitatieve analyses
– Individuele klantreis koppelen aan klantfeedback
Resultaten:
Het project loopt nog en de eerste resultaten zijn:
– Bewustwording van het nut van het klantreis denken
– Eerste mogelijke verbeteringen in communicatie

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten