Leer Ferni kennen

Jan van der Weijden

FERNI SPERBERG

MANAGER WFM / TRAFFIC



Contact

ferni.sperberg@cvision.nl
06 – 33795586

Profiel

Medewerker centraal
Belangrijkste pion achter een organisatie zijn de medewerkers, zonder de inzet van de medewerkers blijft de productie achter. Zet je in voor je medewerkers en productiviteit is gegarandeerd.

Inspiratie
Als een sociaal mens weet ik als geen ander hoe met medewerkers om te gaan en ervoor te zorgen dat de doelen worden behaald. Oplossingsgericht ga ik op zoek naar de sterke kanten van een individu om het potentieel te benutten. De minder sterke kanten worden versterkt door motivatie en aansturing.
Belangrijk blijft om het werk plezierig te houden door afwisseling in werkzaamheden en begrip naar elkaar te tonen.

Ervaring

MANAGER WFM / TRAFFIC – CVISION | Sinds 2018
– Productie
– Forecasting / Capaciteit
– Rapportages
– Administratie / Verloning (SAP) / Contact met UZB’s
– Verbinden
– 50 / 75 medewerkers

KLANTENSERVICE – KPN | 2012 – 2018
– Inbound / Outbound
– Sales
– Klantenservice

KLANTENSERVICE – SITEL | 2009 – 2012
– Inbound / Outbound
– Sales
– Klantenservice

Educatie

C.F.A. – University of Amsterdam Business School 2016 – 2017
Financieel Analist

HBO – Biology and Medical Laboratory Research, Avans Hogeschool 2009 – 2015
Medisch Analist

VWO, Colegio Arauco (Arauco – Chili) 2001 – 2006
Wetenschappelijk pakket met natuurkunde – scheikunde – biologie en wiskunde

Relevante projecten

BRABANT WATER: WFM / TRAFFIC MANAGER
Doel: Werkzaam en actief bij opdrachtgever Brabant Water sinds 2018; Zelfstandig verantwoordelijke voor WFM/Traffic met inzet van 50/75 medewerkers. Op basis van de forecast worden de roosters 4 weken op voorhand opgemaakt en beschikbaar gesteld. Gedurende de week wordt er bijgestuurd op de inzet van de kanalen telefoon – mail & chat. Anticiperen op calamiteiten en hier naar handelen (uitval systemen, telefonie, en onderbreking in de waterlevering). Dagelijkse en wekelijkse kwantitatieve rapportages opstellen.

Middel:
– Dagsturing
– Planning en Capaciteit
– Administratie
– Overig

Resultaten:
– De afdeling functioneert binnen budget, met een ziekteverzuim van 2,5 – 3% per jaar. Medewerkerstevredenheid van 8,0; klanttevredenheid van 9,0, met een gestuurd verloop van 50% per jaar. Het KCC bestaat volledig uit uitzendkrachten.

Chat openen
1
Heeft u een vraag?
Hallo, Waarmee kan ik u helpen?

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten