Jan van der Weijden

Partner

Hoe kunnen we de wereld elke dag een beetje beter maken?

Dat is de belangrijkste drijfveer van Jan en daarom heeft hij zijn hele werkzame leven in klantenservices doorgebracht. De wereld een beetje beter maken door elke dag met klanten bezig te zijn. Dat deed hij 20 jaar geleden al toen hij aan de basis van Scoot stond, een zeer vernieuwd conceptIMG_8931 om klanten snel en gemakkelijk aan een service in hun directe omgeving te helpen. Een zoekmachine avant la lettre. Aansluitend als Manager Klantenservice Consumenten Markt bij Ben/T-Mobile met de verantwoordelijkheid voor meer dan 400 medewerkers. De laatste 10 jaar als zelfstandige in diverse opdrachten in grote organisaties. En sinds juni 2015 als partner binnen Cvision.

De wereld een beetje beter maken betekent dat de klant centraal staat. Altijd van buiten naar binnen kijken. Niet interne processen zijn leidend, maar de betekenis ervan voor de beleving van de klant. Want alleen dat kan op lange termijn leiden tot een duurzame en bestendige relatie tussen klant en organisatie. En zo kijken we ook aan naar de relatie met onze klanten. Niet het korte termijn belang, maar de lange termijn oplossing is waar het om gaat als we klanten adviseren of voor hen aan het werk gaan. We willen een blijvend resultaat neerzetten, waarin de klant van onze klant centraal staat. Want alleen als die er beter van wordt, wordt onze opdrachtgever er beter van. Ook de wereld van onze opdrachtgevers moet elke dag een beetje beter worden!

Contact

M: +31 654 72 18 76

E: jan.vanderweijden@cvision.nl

L:https://nl.linkedin.com/in/janvdweijden/nl

 

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten