Hans Kardol

Hans in actie

Consultant

“Van klantverwachting naar klantwaardering”

Passie voor het gezin, het vak en hardlopen: dat typeert Hans.  Deze passie vertaalt zich in zijn werk naar een overtuiging dat een betere dienstverlening aan klanten ook goed is voor de organisatie. Daarom werkt Hans graag op het grensvlak van klantenservice en marketing, daar waar de interne organisatie en de klant bij elkaar komen. Het startpunt daarbij is werken vanuit de klantbeleving, de klantverwachting. Door te kijken waar de organisatie deze klantbeleving niet waarmaakt, of de ruimte heeft de verwachting te overtreffen draagt Hans bij aan het verbeteren van de dienstverlening en het resultaat voor de organisatie.

Hans deelt zijn passie graag door erover te vertellen en heeft in zijn hele loopbaan als innovator bij KPN Research en TNO, later bij KSi onderzoek en nu bij Cvision hier invulling aangegeven in presentaties, workshops  en het schrijven van artikelen over het onderwerp ‘klantenservice’. Zijn achtergrond als ontwerper komt naar voren in het zoeken naar en het denken in oplossingen. Zijn enthousiasme helpt om mensen in beweging te krijgen.

 “Om een marathon te finishen, was ik gek genoeg om te gaan lopen, verstandig genoeg om te weten hoe en eigenwijs genoeg om vol te houden.”

Contact 

M: 0651797647

E: hans.kardol@cvision.nl

L: https://nl.linkedin.com/in/hanskardol/nl

 

 

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten