Contact Analyse

Cvision heeft een methode ontwikkeld waarbij het mogelijk is om alle vastgelegde klantcontacten, onafhankelijk van het kanaal, inzichtelijk te maken en multidimensionaal te analyseren: Contact Analyse.

Bekijk gelijk ons aanbod voor een pilot, demo en brochure!

Bij Contact Analyse van Cvision worden op uw verzoek telefoongesprekken, e-mails, chats, klantreviews en social media samengevoegd tot één gegevens set (database). Vanuit die gegevens set ontstaat centraal inzicht in alle vastgelegde contactmomenten die uw klant heeft met uw organisatie (Contact Journey).

De inhoud van al deze contacten wordt aan u beschikbaar gesteld met een dashboard waarop u met voorgedefinieerde filters en zoekopdrachten een snelle en doortastende analyse kunt doen op het contact met uw klant. Hierdoor komen eventuele knelpunten aan het licht en worden oplossingen aangedragen om het klantcontact kwalitatief en kwantitatief te optimaliseren.

Contact Analyse van Cvision biedt de volgende voordelen:

  • Contacten hoeven niet meer handmatig vastgelegd te worden en zijn in hun geheel te analyseren.
  • Het levert een directe besparing op indien uw medewerkers het gesprek niet meer handmatig hoeven te “loggen”. Daarbij wordt de registratie middels Contact Analyse uitgebreid, nauwkeurig, snel en effectief uitgevoerd.
  • Er is veelzijdige analyse mogelijk omdat de contactmomenten volledig, van begin tot einde, worden vastgelegd in de database.
  • Vanuit meerdere dimensies en lagen worden er kruisverbanden en vergelijkingen gemaakt.
  • Naast onze standaard rapportages is het mogelijk om specifieke analyses, perfect afgestemd op uw organisatie, te maken.
  • De noodzaak om alle of veel gesprekken terug te luisteren en lezen komt te vervallen. Contact Analyse maakt het mogelijk om alleen bepaalde uitzonderingen te filteren en de bulk automatisch te beoordelen.

Dit zijn uw opties om aan de slag te gaan met Contact Analyse van Cvision:

Pilot

Demo

Brochure

• Eenmalige pilot
• Digitale presentatie van 1 uur
• Verwerking 1000 telefoongesprekken
• Standaard dashboard
• Resultaten presentatie van 1 uur
• €850,-

Voor de pilot is een Microsoft Power BI (proef)licentie nodig.

• Een week lang toegang tot het demo dashboard
• Ervaar de werking van Contact Analyse




Voor de demo is een Microsoft Power BI (proef)licentie nodig.

• Een PDF met uitleg en voorbeelden van de Contact Analyse voordelen







Ik heb mijn keuze gemaakt en graag ontvang ik:

Contact Analyse Pilot t.w.v. €850,-Contact Analyse Demo DashboardContact Analyse Brochure

Voornaam*

Achternaam*

Organisatie

Functie

E-mail*

Telefoonnummer*

Ik ga akkoord dat Cvision mijn gegevens verwerkt om mij de productinformatie Contact Analyse te kunnen toezenden en/of de aanvraag te kunnen verwerken*

De met een * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten