Basistraining Communicatie

Basis training Communicatie:

is de training waarin de deelnemers geleerd krijgen hoe een goed telefoongesprek gevoerd moet worden. We doen dat aan de hand van het K.L.A.N.T. acroniem:

K = Kennismaken: de klantvriendelijke manier om direct de juiste toon voor een aangenaam gesprek neer te zetten.

L = Leiding nemen: door de juiste vragen te stellen in staat zijn tot de kern van het gesprek komen.

A=Aanbod/Antwoord/Advies: vanuit expertise de klant het juiste antwoord geven.

N= Nazorg: leren waarom er na het correcte antwoord nog een belangrijke fase is zodat de beller met een aha ervaring ophangt.

T = Terugkijken: aandacht voor het gebruik van de naam van de klant, de proefafsluiting, hoe zet je een klant juist in de wacht, stopwoorden, jargon…..

Gesprekplaatje1

Deze training wordt gegeven in anderhalve dag, met tussen de twee dagen tenminste twee tot drie weken om het geleerde in de praktijk toe te brengen. De helft van de tijd wordt besteed aan het werken met praktijkcases uit de dagelijkse werkelijkheid van de deelnemers. De training op maat aangepast aan het niveau van de deelnemers, het type klantcontact centrum en de cases uit uw praktijk.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten