Training geaccrediteerd voor V&VN

Al jaren verzorgt Cvision diverse trainingen die klantcontactmedewerkers ondersteunen in hun werk. Denk aan de training basiscommunicatie, klantgerichte e-mails schrijven, communicatie stijlen of een luistertraining.

Uiteraard zijn deze trainingen, die we altijd op maat maken voor de opdrachtgever, ook geschikt voor medewerkers die buiten een ‘klantcontactcenter’ in aanraking komen met klantcontact via telefoon of e-mail. Zo hebben we de training al meerdere keren mogen geven in de zorgsector. De training basiscommunicatie is nu dan ook geaccrediteerd door V&VN.

Deze accreditatie is een erkenning voor die zorgprofessionals die dag in dag uit klanten (patiënten / cliënten) te woord staan aan de telefoon en de balie en het belang van goede communicatie. De accreditatie betekent dat zij voor hun deelname aan deze training punten ontvangen voor hun BIG registratie.

Wilt u weten hoe deze training er voor uw organisatie uit kan zien of wilt u zelf als professional een keer deelnemen aan een training? Neem dan contact met ons op. We informeren je graag over de mogelijkheden.

Enkele uitspraken van deelnemers:

“De training sluit goed aan op praktijk van ons werk.”

“Ik ben me bewust geworden van het belang van een goede klantidentificatie.”

Open chat
Hulp nodig?
Dag, Wat is je vraag?
Powered by

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten