AVG en klantenservice

Op 25 mei is de AVG ingegaan. Veel bedrijven hebben de interne processen aangepast en hun klanten geïnformeerd, een ‘Data Protection Officer’ aangesteld,….maar zijn ze dan klaar? Hoe AVG-proof is uw klantenservice? Weet u zeker dat u de juiste identificatie doet als een klant belt of met u chat? En als u op een mail replied, is dat mailadres dan van de klant?
Hierover schreven we een rapport wat we u per mail kunnen toezenden.

Cvision heeft een scan ontwikkeld waardoor u in één dag weet of uw klantenservice AVG-proof ingericht is.

Wilt u weten wat de scan inhoudt? Klik hier en we maken dan een afspraak met u.

Wilt u inzicht wilt hebben in wat de scan inhoudt? Klik hier en we sturen u per mail het rapport.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten